OHSAS 18001

OHSAS 18001

Sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale, in conformitate cu OHSAS 18001

In organizatiile de orice tip si marime, gestionarea riscurilor profesionale (accidente, incidente si boli profesionale, respectiv boli legate de profesie) se poate realiza prin implementarea unui sistem de management al securitatii si sanatatii in munca, integrat in managementul general al organizatiei.

OHSAS 18001 este o specificatie elaborata la cererea organizatiilor din industrie, cu privire la sistemul de management al sanatatii si securitatii in munca, specificatie in conformitate cu care, sistemul mentionat poate fi evaluat si certificat.

OHSAS 18001 ofera organizatiilor un cadru comun, acceptat international, de gestionare a tuturor elementelor care compun securitatea si sanatatea in munca; specificatia are avantajul de a fi fost gandita pentru a completa sistemele de management al calitatii si respectiv de mediu, deja existente.


Avantaje

Implementarea si certificarea unui Sistem de management al sanatatii si securitatii in munca ajuta organizatia dumneavoastra:

  • Sa ofere incredere ca cerintele legale si de reglementare sunt respectate;
  • Sa asigure ca au fost identificate pericolele si evaluate riscurile profesionale;
  • Sa asigure ca se aplica masuri de control si de minimizare a factorilor de risc de accidentare si / sau imbolnavire profesionala, ca se pune accentul pe prevenire;
  • Sa asigure imbunatatirea conditiilor de munca pentru angajati si a relatiilor interumane la locul de munca, cu efect asupra stabilitatii personalului;
  • Sa asigure imbunatatirea comunicarii cu angajatii;
  • Sa constientizeze personalul cu privire la valoarea pe care organizatia o acorda capitalului sau uman;
  • Sa asigure cadrul pentru obtinerea unor performante superioare din partea angajatilor;
  • Sa realizeze imbunatatirea relatiilor cu partenerii de afaceri;
  • Sa asigure cresterea competitivitatii pe piata nationala si internationala;
  • Sa realizeze imbunatatirea relatiilor cu toate autoritatile competente din domeniul securitatii si sanatatii in munca;
  • Sa realizeze imbunatatirea modului de percepere a organizatiei de catre membrii societatii.

Se poate implementa si certifica:

  • Un sistem de management al sanatatii si securitatii in munca;
  • Un sistem de management integrat;
  • Se poate integra sistemul de management de sanatate si securitate in munca, in sistemele de management existente deja in organizatia dumneavoastra.

Noi va oferim:

  • Proiectarea, documentarea si implementarea unui Sistem de management al sanatatii si securitatii in munca;
  • Instruire in cerintele sistemului de management al sanatatii si securitatii in munca;
  • Formare auditori interni;
  • Audit de securitate;
  • Evaluare de risc;
  • Consultanta la alegerea organismului de certificare;
  • Asistenta tehnica la auditul de certificare;
  • Audit intern si de secunda parte (auditul furnizorilor);
  • Asistenta post-certificare, in vederea mentinerii si imbunatatirii continue a Sistemului de management al sanatatii si securitatii in munca.


  • Imprimaţi, salvaţi sau trimiteţi această pagină | Sus | Cerere de ofertă
    • Print
    • email
    • PDF
    • Add to favorites
    • del.icio.us
    • Digg
    • Facebook
    • Yahoo! Buzz
    • Google Buzz
    • LinkedIn